Saturday, 14 October 2017

Alternativer Trading Scotia Itrade


Årlig kontoavgift RRSP: 100 TFSA: 0 RESP: 50 Vanlig: 100 Avgifter fravikes på kontoer som inneholder 25 000 eller flere RRSP: 100 TFSA: 0 RESP: 0 Vanlig: 100 Avgifter fravikes på registrerte kontoer med 25 000 eller mer, og vanlige kontoer holder 10.000 eller flere RRSP: 100 TFSA: 100 RESP: 100 Regelmessig: 100 Alle gebyrer frafaller dersom kombinert konto holder 15.000 eller mer, eller hvis du lager to eller flere handler per kvartal. RRSP: 50 TFSA: 0 RESP 50Regulære 120Fee er frafallet på kontoer som inneholder 15 000 eller flere RRSP: 100 TFSA: 0 RESP: 50 Vanlig 0 Avgifter fravikes på RRSP-kontoer som inneholder 25 000 eller mer, og vanlige kontoer som inneholder 10 000 eller flere RRSP: 75 TFSA: 50 RESP 50Regular 80Fees fravikes på RRSP-kontoer med 25 000 , TFSA-avgift fravikes dersom kombinert konto holder 100.000 RRSP: 100 TFSA: 100 RESP: 100 Regelmessig: 100 Alle gebyrer avhendes dersom kombinert konto holder 20.000 eller mer, eller du lager fem eller flere handler per år. RRSP: 100 TFSA: 100 RESP: 100 Vanlig 100 Alle gebyrer frafaller dersom kombinert konto holdes 25 000 eller mer RRSP: 0 TFSA: 0 RESP 0 Vanlig: 0 RRSP: 100 TFSA: 100RESP 100 Vanlig: 100 Alle gebyrer frafaller dersom kombinert konto holder 15.000 eller mer, eller du foretar tre eller flere handler per kvartal RRSP: 100 TFSA: 0 RESP: 25 Vanlig 0 RRSP avgifter fravikes dersom kombinert konto holder 25.000, RESP avgifter fravikes dersom kombinert konto holder 15.000 RRSP: 100 TFSA: 0 RESP: 50 Vanlig 0 Alle gebyrer frafaller dersom de samlede kontoene dine holder 25.000 eller flere RRSP: 0 TFSA : 0 RESP 25Regulære 0 Inaktivitetsavgifter fravikes hvis kontoer holder mer enn 5.000 Minimum kontostørrelse 5.000 (ikke minimum for TFSA) For å få tilgang til denne artikkelen og alle artikler som er omtalt i vårt blad Get MoneySense Hjemlevering av MoneySense magazine Full tilgang til iPad forbedret versjon av MoneySense Full tilgang til MoneySense på alle nettaktiverte enheter Spesielle rabatter på mange Rogers bøker, ebøker og spesialutgaver Abonner nåScotia iTrade Discount Broker Review Denne uken tar vi en titt på Scotia i-Trade rabattmegling. Denne megling er selvsagt eid av Scotia Bank, en av de store fem kanadiske bankene. Scotia startet iTrade og så kjøpte E-trade og samle det i iTrade-meglerhuset. Trade Freedom brokerage har også blitt kjøpt og vil bli slått sammen i iTrade også. Hvis du vil sammenligne alle de forskjellige kanadiske rabattmeglingene, sjekk ut den kanadiske rabattmeglerforsamlingen. Samlet inntrykk Scotia iTrade er billigere enn noen av de andre rabattmeglingene eid av de store bankene. Den høyeste handelsavgiften er 24,99, som er mindre enn 29 for de fleste bankeide rabattmegling, men ikke med mye. Du trenger bare 50 000 i eiendeler for å kvalifisere for de billigere 9,99 handler vs 100 000 for de andre bank-eide meglerne. Det faktum at det ikke er årlig kontoavgift for registrerte kontoer, er et stort pluss for investorer med lavere aktiva som normalt kan få sine gebyrer fraviklet hos de andre bankene. Hvis du vil ha en rabatt meglerkonto på en stor bank, så er dette den billigste. Du kan fortsatt gjøre mye bedre på avgifter, men ved å velge et hvilket som helst antall uavhengige meglere. Online trading provisjoner 24,99 per handel 9,99 8211 Hvis du har 50.000 i kombinert eiendeler eller 30-149 handler per kvartal 6,99 8211 150 handel per kvartal Telefon handel provisjoner 45 pluss online trading provisjon Årlige konto avgifter Ikke registrert konto 8211 25 per kvartal med mindre minimumsbalanse på 10.000 eller en handel per kvartal. Registrert konto 8211 100 hvis balansen på alle kontoer er mindre enn 25.000. RESP 8211 25 hvis balansen på all konto er mindre enn 15.000. TFSA 8211 Ingen avgift. Utenlandske valutaveksler Øvrige midler Fullt utvalg av verdipapirer tilgjengelig Gratis realtidsnotater Minste dollarbeløp til åpen konto Noen bruker meninger på iTrade Jeg spurte noen personer over på Canadian Money Forum hva deres mening om iTrade var. Første person var Harold, som er en lavvolumhandel og eier enkelte aksjer og ETFer. Jeg har bare brukt nettplattformen siden jeg opprinnelig startet med ETrade for noen år siden. Overgangen til Scotia iTrade endret seg ikke mye på nettplattformen, bortsett fra at den lilla ETrade-motivet ble erstattet med Scotia rød look-and-feel. Så langt har jeg vært relativt fornøyd med nettplattformen. Dette er min eneste online meglerkonto, så jeg kan8217 hevde å ha opplevd noe annet. Så langt, bra. Når du ringer, tar de vanligvis telefonen innen et par minutter. På spesielt volatile handelsdager (som 6. mai) er ventetider lengre, men I8217d forventer at det skal være tilfelle med annen megling. Deres trading desk staff er høflige, forståelse og kunnskapsrik. Forskningsrapporter og verktøy: Ja, jeg bruker Analyst-rapportene, og de er ok. Jeg tror TD har bedre kvalitetsanalyse. Jeg tror de kan forbedre sine data sporing og kartlegging evner. Generering av prisdiagrammer og andre typer TA-diagrammer er ikke veldig kraftig. De trenger virkelig å bygge en god lagerskanner i sin nettplattform, som, i går. Hvor mange transaksjoner vil du gjøre i løpet av en måned? Et dusin transaksjoner, tror jeg. Selv om jeg ikke handler mye, men jeg bruker nettverktøyet mye. Min bruk er omtrent 1 time. en dag i gjennomsnitt 8211 for det meste enkelt lageranalyse og prishistorie. Jeg tror at I8217m er ganske kjent med alle funksjonene de har på nettplattformen. Siden de siste 2 årene har jeg gradvis flyttet mine andre kontoer til iTrade, slik at I8217ve blir kjent med hvordan de håndterer ulike typer kontoer. Jeg har også levd gjennom overføringen av deres registrerte kontoer fra Penson Financial over til Scotia Capital (etter Scotia-overgangen). Deres nettgrensesnitt er tilstrekkelig og brukbart, og prisene er rimelige, forutsatt at du har en 50k saldo (9.99trade). Deres telefontjeneste har vært relativt rask å svare og kunnskapsrik fra min erfaring. Jeg bruker ikke forskningsrapporter. En ting de mangler er sanntidsdiagrammer for handelsmenn og lysestaker og andre indikatorer. Totalt sett liker jeg iTrade-kontoen min og vil anbefale dem for kontoer over 50k. Jeg bruker I-handel og handel ganske ofte. Plattformen er ganske bra, spesielt i forhold til CIBC, min andre megling. Tjenesten er i beste fall gjennomsnittlig, og forskningen er som de fleste andre. Hvis du har noen erfaring med Scotia iTrade og vil dele tankene dine, så vær så snill å legge igjen en kommentar. Vær sosial, Del Jeg har vært med Trade Freedom siden 2007 og så på endringer med Scotia Bank-overtakelsen. Min mening for øyeblikket er at TD Waterhouse eller Questrade kan være et bedre valg, det er de måten jeg vil gå hvis gutta på Scotia Bank Brokerage skuffer meg. Min investeringsopplevelse er også i det høye nettoværdiområdet, og jeg finner den lille prisen8217s veldig irriterende og ganske motproduktiv, de gjør gode kunder mot Scotia Bank, de fleste don8217t klager eller sier noe de bare forlater. Som investor er målet mitt å tjene penger, dette kompenserer også meglerfirmaet eller banken. Jo mer meglerfirmaet eller banken bidrar til å redusere trivial fee8217s øker gevinsten til meg som kunde og til slutt til meglerfirmaet eller banken. Jeg kom hit i dag angående informasjon om hvordan Trade Freedom eller ITrade håndterer ACB 8220Average Cost Base8221. Jeg har spurt mange mennesker på Trade Freedom og har fortsatt ikke noe gyldig svar. Med min fullmektige megler belastes alle hvor kostnaden til aksjene er fordelt på antall aksjer. Hvordan behandles dette med Trade Freedom eller ITrade kjøper og selger Disse selskapene, uavhengig av hva de produserer eller tjenester de tilbyr, vil ha mer fordel av glade kunder enn de som ikke anser at de har blitt betjent. Scotia Bank er ellers en ypperlig bank med ekstremt omsorgspersonell, og de fortjener anerkjennelse for at jeg var en Tradefreedom-kunde i mange år og var fornøyd da scotiabank kjøpte Tradefreedom de endret gebyrene og kom opp med flere avgifter. Jeg likte plattformen, men kundeservice er fryktelig. De siste 18 dagene har jeg kalt dem hver dag og mer enn en gang om dagen med det samme tekniske problemet med plattformen min. De ringte meg tilbake 2 ganger over den tiden. Jeg var aldri i stand til å løse problemet selv etter at jeg kjøpte en ny datamaskin som de foreslo. Jeg gjør omtrent 50-100 handler i måneden og kontoen min er rundt 500000. De klarte å få meg av telefonen hver dag med et løfte om tilbakeringing eller fortelle meg at ingen leder var rundt for meg å snakke med. De til slutt la meg snakke med NEXA deres plattformleverandør da NEXA fortalte meg at de ikke kunne snakke med meg om deres policy. Derfor var jeg aldri i stand til å få en løsning på problemet mitt, så jeg måtte forlate ScotiaiTrade (Tradefreedom). Og jeg bestemte meg endelig for å se over mine uttalelser og funnet avgifter som de belastet meg, og da jeg spurte dem om disse gebyrene sa de at de ville reversere dem, men måtte belaste meg for å se på den saken. Til denne dagen har de aldri reversert avgiftene. Jeg er så disgusted med scotiaitrades politikk, det er utrolig hvordan de kan behandle sine kunder på denne måten, spesielt med tanke på hvor mye penger jeg har gjort for dem. Ta kontakt med meg hvis du har noen spørsmål, jeg vil gjerne svare på dem troyleens. sympatico. ca Jeg lukket kontoen min med iTrade i går, og jeg vil lukke alle mine kontoer med Scotiabank basert på min iTrade-opplevelse. Jeg vil ikke drive noen virksomhet til Scotiabank en gang til. I utgangspunktet frigjorde iTrade lagerbeholdningen min til å betale sine serviceavgifter (lav aktivitetsavgift på 25 kvartal). Jeg hadde forlatt kontoen min sovende de siste par årene fordi jeg ikke hadde noen interesse i å gjøre noen handler 8211 Jeg åpnet opprinnelig kontoen min med eTrade og kjøpte aksjer i 2 junior ressursselskaper med det formål å holde min stilling til en god tid kom til selge. Nei hvor i iTrade-litteraturen så jeg at det var sagt at iTrade hadde rett til å selge aksjene mine uten mitt samtykke, slik at deres serviceavgifter kunne bli betalt. Jeg aner ikke hvordan det er lov til å gjøre dette. Min kontaktinformasjon var utdatert da iTrade solgte lageret mitt, men jeg er fortsatt forbauset over hvordan de kunne gå videre med å selge aksjene, da de ikke hadde noen bekreftelse fra meg heller. Jeg kunne forstå at kontoen min var negativ fra min racking opp sine (ludicrous) serviceavgifter eller at jeg ikke fikk lov til å gjøre noen handler før gebyrene ble betalt, men at iTrade skulle få lov til å selge lageret deres. eieren av en aksje Det gir bare ingen mening og slår meg helt uetisk. Jeg bekrefter med IIROC om det var lovlig 8211 Jeg er sikker på at det var, det er åpenbart noe lovlig smutthull som iTrade får lov til å hoppe gjennom på deres bekvemmelighet. Skremmende at iTrade har denne typen kontroll over sine kundekontoer. Så hvis du vurderer å åpne en konto hos iTrade, sørg for at du er veldig godt informert om hvor lite kontroll du vil ha over kontoen din hvis du ikke planlegger å være en regualar bruker av deres tjenester. Åh, og kundeservicetjeneren jeg snakket med på telefonen om dette, kunne like godt vært en robot, hun gjentok bare det samme igjen og igjen uten følelser. Vi solgte varen din for å betale våre serviceavgifter8221, som om det var mest vanlige ting i verden. Når det er sagt, har jeg en ekte megler med BMONB, og hans serviceavgifter er et godt kjøp sammenlignet med iTrade8217s (misvisende) serviceavgifter. I8217ve vært en klient 0f SMDI i over 10 år med 5 kontoer og over 2 millioner på innskudd. Siden deres gjenopptak: 1 Mine handler gikk fra 8.95 til 9.99 2 SMDI debiterer ikke lenger bankkontoen min på oppgjørstidspunktet, men krever midler opp før handel er akseptert (ekstra 3 dager på min kredittlinje) 3 SMDI tar nå en ekstra dag til avgjøre handler (1 ekstra8217l dag på min kredittlinje) Endringer ser ut til å være i Bank8217s favør. Takk for din henvendelse og for å ta deg tid til å dele erfaringene dine her. Som alltid er din tilfredshet viktig for oss, og vi verdsetter dine kommentarer. Vennligst la meg svare på noen av dine spørsmål. Plinker: TradeFreedom bruker First-In, First-Out (FIFO) metoden for å beregne gjennomsnittlig kostnadsbase (ACB) for en sikkerhet. Heres et eksempel for å klargjøre: Mandag: Kjøp 100 aksjer XYZ kl 10.00 Tirsdag: Kjøp ytterligere 100 aksjer XYZ kl 20, ACB for 200 aksjer i XYZ vil være 15.00 onsdag: Selg 100 aksjer XYZ kl 25.00, nye ACB vil Vær 20.00 Vær oppmerksom på at TradeFreedoms plattform ikke er faktor i provisjonen for gjennomsnittlig kostnadsbase, og ACB kan være et estimat basert på dataene som er tilgjengelige for oss. Det er gitt for enkelhets skyld og kun som referansepunkt. Jeg håper denne informasjonen hjelper. Troy: Jeg beklager de problemer du har med vår plattform, og for tiden det har tatt oss for å løse problemet. Weve sendte deg e-post og vi gleder oss til å samarbeide med deg for å løse det. Du er velkommen til å email meg hvis du har spørsmål, bekymringer eller forslag. Plassert en grenseordre i dag på min plattform for Tradefreedom (ScotiaiTrade) for å kjøpe en aksje, det droppet under min grense og ingen bekreftelse, så jeg avbrutt, og satte en lavere grense, det rammet den grensen, og jeg fikk ikke en bekreftelse, jeg plasserer en annen grense rekkefølge og det treffer heller ingen bekreftelse. Få minutter senere fant jeg ut den vanskelige måten at alle bestillinger utførte jeg bare ikke fikk varslene. Nå skjedde dette sjelden til meg unntatt en gang før, men det burde aldri skje. Nå har jeg 3 ganger aksjene jeg ønsket. Jeg ble fortalt sist gang plattformen ikke klarte å passe på og det var min feil som jeg bruker plattformen på egen risiko. Gotta love my online broker Forsiktig når du handler i din TSFA. Hvis du kjøper en amerikanske dollar aksje, vil de slå deg med spredt for å konvertere deg fra kanadiske til USD så tilbake igjen når du selger. Pluss de lager handelskommisjon på begge sider. Du kan faktisk kjøpe en aksje, se den stige, selg den og se på bosetningene dine for å se at alt tapt deg penger. Det skjedde med meg med AAP den 17. april. Jeg burde ha gjort 240 minus handelsprovisjoner. Det endte med å koste meg 20 TD Waterhouse vasket spredt ut så sjekk prisene før du registrerer deg hvor som helst. Det som skjedde med Stefan, skjedde med meg at de belaster deg ved konvertering to ganger når du kjøper og selger en aksje, jeg tror Scotia vet hva det gjør med investorene, men det bryr meg ikke, jeg har ringt dem bare for å få a8221 jeg vil snakk med mine overordnede8221, gjett hva neste dag valutakursutbredelsen var større. selv om vår kanadiske dollar var mer enn USA-dollar måtte jeg betale mer for bytte den tilbake til den amerikanske da jeg ønsket å selge dette, er det bare valuta-manipulering i boken min, jeg trukket pengene mine ut, varslet at de ikke liker å forhandle enten I8217ve bare begynte å bruke Scotia iTrade og deres handelsplattformer. En av de viktigste årsakene til at jeg skifter til dem er forventningen til FlightDesk Trading Platform, som viser seg som en dårlig beslutning om livet. Først sier de at jeg kan få streaming-tilbud og level2-data på FlightDesk. Vel, alle budene, tilbud, volumvisning i FlightDesk er forsinket i 20 minutter. Og utrolig, FlightDesk forteller IKKE deg at dataene er forsinket. Jeg sammenlignet de samme dataene mellom FlightDesk og iTrade Web-basert handel. Og du vet hva På samme sekund de ikke matcher selv Hvordan kan man handle med den plattformen hvis dataene er gale Og de fremmer selv folk til å handle mer, en vits Andre, Active Trader Call Center. Siden jeg er ny til iTrade og FlightDesk. Jeg ringte sitt anropssenter og ønsket å få litt informasjon og hjelp til å bruke FlightDesk-plattformen. Jeg spurte en av deres medarbeidere om hvor og hvordan kan jeg få 8220Times amp Sales8221 data i FlightDesk. Og han hadde absolutt ingen anelse om hva er tider og salg. Etter at han satte meg på vent i 10 minutter, prøvde jeg å finne ut hva det var. Han kom tilbake og fortalte meg å se på volumlinjen under diagrammet. Åh gutt Så jeg måtte spørre homplease hvis du ikke forstår hva jeg snakker om, finn noen som kan Og han satte meg på vent igjen. Jeg kunne ikke tro at en av de store bankene i Canada, de ikke kunne finne en ansatt som forstår aksjemarkedet CIBC varn8217t slik at TD-vannhuset gjør det bedre med TOS-plattformen Scotia iTrade fortjener ikke en god handelsmann å åpne konto med dem. Avgiften på opsjonsoppdrag er svært høy 8211 50 Hvis du konverterer RRSP til RRIF, etter behov i alderen 71, må du være oppmerksom på at alle aksjer som er innmeldt i DRIP må registreres på nytt, etter bekreftelse av overføring til RRIF-format. Når du endrer investeringstypen, fortsetter I-Trade ikke med DRIP instruksjonsansvarlig ikke gjør investor oppmerksom på at fremtidige utbytte vil bli holdt i kontoen som ikke er rentebærende kontanter. Etter det faktum betaler du 9,95 for å foreta kjøpet selv. I-Trade-poengsum på avgifter belaster rentefrie innskudd, ved å frata investor av verdien av Drip-programmet. Dette er ikke av design. Spør tjenesteleverandøren jeg kontaktet. Incompetance perchance Scotia iTrade belaster 75,00 transaksjonsgebyr per sett aksjer solgt ved overføring til tredje part. I utgangspunktet vil Scotia legge ekstremt høye kostnadsbarrierer for å ta pengene dine ut. Jeg ville ikke vurdere scotia som megler på grunn av dette. BMO. Disnat, etc. tilbyr mye bedre avgifter og online opplevelse. I8217m Jeg forstår virkelig ikke Scotia I-Trade-politikken når det gjelder å generere nye kunder, de tilbyr opptil 1000 kontanter eller 1000 frihandler, i tillegg til et 1000 Larry Burman-kurs. Men når det kommer til lojale kunder, gjør du 8220Must8221 et nytt kontantinnskudd for å få samme pro rata avtale. I mitt tilfelle var alt jeg ønsket å motta 50 tilbudet, men for å gjøre det måtte jeg sette inn 15.000 mer i min store konto. Hvis du ønsket 1000. Jeg ville trenge å deponere 1000,000.00. Jeg har snakket med I-Trade og bunnlinjen er I8217m på jakt etter et bedre sted å gjøre min handel. Siden de kjøpte Trade Freedom går tjenesten ned og plattformen FligDesk er bra for ingenting. Jeg mistet mye penger med den plattformen som er langsom, ustabil 8211 juste en gadget å imponere 8211 TD waterhouse er mye bedre. Jeg er en ny ny bruker av Itrade, men jeg er sterkt imponert over deres ansatte. De er veldig hjelpsomme og høflige. Jeg har gjort noen feil og de hjalp meg med å rette alt, og fikk meg til å føle at jeg visste hva jeg gjorde (som jeg ikke gjorde). Jeg liker også at de er en ekte bank8230.Jeg vet at bankene er klare med avgifter og flyttegebyrer, men i det minste vet du at de er sikre. Jeg følte meg ikke komfortabel med å velge Questrade, QTrade eller Virtual for den ene grunnen, selv om de åpenbart har sine sterke sider. Jeg betrakte BMO og ville ha gått med dem, bortsett fra at Scotia tilbyr avgiftsfri ETFS og noen få fine amerikanske konvertering alternativer82308230 som sødte avtalen. Kanskje som noen skriver, vil jeg være opprørt hvis jeg noen gang prøver å flytte verdipapirene mine på grunn av gebyrer, men så langt er jeg en lykkelig camper med ScotiaItrade og vil anbefale dem for deres gode service og rimelige telefonvenntidstider82308230heldigvis vil pengene mine forbli med dem i lang tid8230til jeg har råd til å tilbringe litt av det bra lykke8230. Jeg har brukt Scotia iTrade som megler. De har gitt god kundeservice. Meget imponerende. Ellers har handelen gått gjennom, nettstedet fungerer bra, og jeg har ingen klager, bortsett fra at noen få funksjoner på deres nettside er nede for øyeblikket. Jeg vil anbefale dem fra min erfaring så langt. Scotia iTrade er den verste handelsplattformen jeg noensinne har brukt, og deres kundeservice er like dårlig. Jeg har opplevd flere systembrudd og lagringstider i systemet forfriskende. Jeg rapporterte problemer med deres system klokka 6:00 i morges og 12 timer senere er de fortsatt ikke løst. Problemene er svært alvorlige da ingen bransjer dukker opp før 1. februar, slik at du ikke kan selge noen aksjer du kjøpte dagen før, og de som du solgte fremdeles vises. Alle mine kontosaldoer er også feil. Igjen, den verste handelsplattformen noensinne. Legg igjen en kommentarCanadian Online Brokerage Review 8211 CIBC Investor8217s Edge 100 (hvis konto th). For de registrerte regnskapene tilbyr CIBC Investors Edge skattefrie sparekonto (TFSA), registrerte pensjonsoppsparingsplankontoer (RRSP) og registrerte oppsparingsplaner (RESP). Det er generelle administrasjonsgebyr på 100 per år for RRSP-kontoer som ikke oppfyller minimumsverdien på 25.000. Verken TFSA eller RESP har ikke administrasjonsgebyrer. I motsetning til noen av deres rabattmeglere, har CIBC Investors Edge ikke registrerte amerikanske dollarregnskap, slik at klientene må fakturere valutaomregningsgebyr i sine kostnader dersom de planlegger å handle på amerikanske børsnoterte verdipapirer. PlatformData De online trading plattformene som tilbys av CIBC inkluderer en standard nettbasert plattform og en mobil handelsapp. Den vanlige nettbaserte handelsplattformen gjør det mulig for de fleste av de viktigste funksjonene for ordreinngang, createmonitoring watchlister samt grunnleggende kart og grunnleggende forskning. Det kan sammenlignes med de fleste av de vanlige nettbaserte handelsgrensesnittene som tilbys av andre nettbaserte meglerhus. I tillegg til den nettbaserte plattformen tilbyr CIBC også en mobil meglerprogram som er tilgjengelig på iPhone, Android og Blackberry. Vurderinger amp Ratings

No comments:

Post a Comment