Wednesday 1 November 2017

Best Forex Dvd Kurs


Hvilke er de beste forex kursene? Tillegg Brukernavn Ble medlem Aug 2010 77 Innlegg Hei der Dergham, jeg er helt enig med deg. Så mange kurs der ute lovende så mye og ærlig talt har jeg kastet bort så mye penger på dem og lært nesten ingenting. Jeg tok da dette kurset (jeg har vedlagt lenken nedenfor). Jeg tror fyren fortsatt gjør disse, men du må sjekke. Jeg tok kurset hans for et par måneder siden og trodde at jeg gikk med en handelsmann som hadde erfaring under belte og ikke prøvde å selge noe eller være en del av et stort selskap da det ville vært bedre og det var. Han lærte meg i det hele tatt alt det grunnleggende fra absolutt nybegynner opp til alt du trenger for å handle. Metodene han lærte meg er enkle, men svært effektive, og det gjorde meg klar over at ofte når vi handler grunnen til at vi feiler, er det at vi overkompliserer ting. Det er selvfølgelig massevis av andre flotte kurs uten tvil, men jeg hadde nok av alle bedriftens store svindel og besluttet å gå med den lille mannen og sannheten er - det var verdt hver krone. Han ga meg også masse materialer som han hadde samlet inn som handelsbøker og CDer osv. Andre selskaper lades så mye for disse var det latterlig, men han synes bare å vil hjelpe meg og ga meg alle disse inkludert i prisen. Det virker som noen hjalp ham for lenge siden, og han føler nå at han har lykkes med at han skal hjelpe andre. Han tar bare for sin tid også som er peanøtter i forhold til noen kurs jeg har sett på nettet. Jeg er fortsatt i kontakt med ham og spør ham om bestemte handler, og han er alltid veldig hjelpsomme og reagerer veldig fort. Håper dette kan hjelpe deg så mye som det hjalp meg Dergham. Et annet spørsmål bare post her eller PM meg. PS! Like før jeg postet dette trodde jeg det ikke kan tillate meg å gjøre det fordi det kan tro at det annonserer tredjeparts nettsteder eller noe, så jeg vil PM du kobler også, men du kan bare sende ham direkte hvis du ønsker det. Hans e-post er fxprofessionalyahoo. co. uk Hei der Dergham, jeg er helt enig med deg. Så mange kurs der ute lovende så mye og ærlig talt har jeg kastet bort så mye penger på dem og lært nesten ingenting. Jeg tok da dette kurset (jeg har vedlagt lenken nedenfor). Jeg tror fyren fortsatt gjør disse, men du må sjekke. Jeg tok kurset hans for et par måneder siden og trodde at jeg gikk med en handelsmann som hadde erfaring under belte og ikke prøvde å selge noe eller være en del av et stort selskap da det ville vært bedre og det var. Han lærte meg i utgangspunktet alt. quot Kurset vil være for en dag på en-til-en basis som varer rundt 4-5 timer. Dager og tider er fleksible. Helger er også tilgjengelige. Sitat Virkelig tvilsom og nonserious Jeg vil ikke stole på disse snooty og swanky blarney quotKnowst du landet der sitrontrærene bloomquot: Vennlig hilsen FXcube Medlemskap Tilbakekalt Ble medlem Dec 2009 12 Innlegg Jeg personlig liker mentoren jeg har i min signaturlinje. Han heter Loz Lawn. Jeg begynte med mentorprogrammet sannsynligvis 15 måneder siden. Jeg gikk gjennom babypips skolen, jeg prøvde å implementere noen av strategiene som finnes her, men ingenting fungerte egentlig for meg. Jeg kan faktisk ikke finne ut hvorfor. Men da jeg kom til Lozs kurs, begynte ting å sakte endres. Han ville ikke la meg handle live i flere måneder, men det var greit. Jeg handlet sine strategier på demo for sannsynligvis 6 måneder. Det kom til det punktet hvor jeg vunnet 75 av mine handler på demo, så gikk jeg live. Men for hans kurs. det var veldig rimelig. Jeg kunne snakke med ham når jeg ville. Jeg hadde tilgang til et omfattende videobibliotek. Han sender videoer av levende handler. Han har en prat på skype hvor alle elevene kan samhandle med hverandre. Hes der interaksjon hver kveld. jeg mener hver eneste natt. Han tar sjelden en pause. Vi kaller ofte live-handel. Vi gir forslag til hverandre. vi sier om vi tror at handelen er bra eller dårlig. vi diskuterer strategiene. du lærer ikke bare en strategi. Du lærer flere. Jeg har ikke sett en mentor mer dedikert til elevene hans. Han gir deg nummeret ditt og du kan ringe ham opp vanligvis i hverdager. Han liker ganske mye helgene til seg selv. Jeg er lenge her, men dette kurset er bra. Heres en lenke til den offisielle hjemmesiden, klikk her Jeg er enig, jeg tok kurset og det barberte år av min læringskurve. Jeg tror hans vurderinger er dårlige fordi de fleste vurderinger er fra folk som gjorde gratis prøveversjon, men ikke kurset. Spesielt under rettssaken er han litt offensiv og arrogant og det slått folk av. Pengene jeg tilbrakte på kurset var vel verdt det fordi uten jeg hadde jeg trolig mistet 10 ganger pengene i markedet. Han er ex-hær og ca 50 er på psykologi og disiplin. Han lærer på en fargerik måte som er veldig lett å lære Er David Maxson fortsatt kjører T2T FX Live Room Er John Stapleton moderering av et chatterom eller han driver bare kurs Ikke lenger handel forex. Leter du etter heltidsjobb. Ja, jeg tror at David Maxson fortsatt gjør stuen og ja Jason gjør kurs og T2 insider QUOTEmmaker4700837Is David Maxson kjører fortsatt T2T FX Live Room Er John Stapleton moderering av et chatterom eller han gjennomfører bare kurs sitater Kan du logge inn på David Maxsons rom Min venn fortalte meg at rommet var død i flere uker og bare 12 personer logget uten moderator. t2FXroom eller 4xTradersLive Live Trading Room. Jeg skrev til John Stapletons støttepersonell for å spørre om dette. Bilde er for europeisk økt, kanskje han kjører bare New York-økten. Vil avventer deres e-post svar. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) CC er en interaktiv veiledningstjeneste designet for å gi svært personlig oppfølgingsstøtte til handelsfolk på alle nivåer. Siden 2006 har tusenvis av fremstående Forex-forhandlere hatt fordel av erfaringen og støtten til den erfarne Forex-næringsdrivende og coach Vic Noble for å bli konsekvent lønnsomme handelsmenn. mer 6 Kraftige Daily Forex Patterns Å vite hvordan du ser etter og utnytte gjentatte Forex-prismønstre er et av de viktigste våpnene som er tilgjengelige for den profesjonelle Forex-handleren. Shirley Hudson Vic Noble vil vise deg hvordan du kan se og tjene på dem gjennom handelsdagen. mer vår forpliktelse til deg. Fra: Peter Bain, ForexMentor og Ken Calhoun, DaytradingUniversity tirsdag, 10:27 Hvis du er en aktiv Forex-handler som noensinne har ønsket å se nøyaktig hvordan du handler de sterkeste nye Forex trading-oppsettene (for eksempel den beryktede Forex Shotgun-handel eller Wide Range Candle Breakout-teknikken) vil dette være en av de mest spennende (og potensielt lønnsomme) meldingene du vil lese hele året og heres hvorfor: Vi fanget hver eneste topp Forex trading mønster av hvordan å handle Forex, trinnvis, ved hjelp av en kombinasjon av LIVE markedsdiagrammer, pluss nøye utvalgte nyere diagrameksempler for å lære av. Du vil se hvordan du faktisk handler Forex diagrammer med de aller beste breakout, pivot og stearinlys mønstre, dekonstruert foran dine egne øyne, så du lærer å virkelig handel Forex, raskere enn noensinne. og det blir enda bedre. Fordi vi forsiktig produserte hele 12-timers 12-videosystemet med et revolusjonerende nytt bilde i Forex coaching-tilnærming, med Peter og Ken forklart hvordan vi handler i hver video. Det er en innovasjon som aldri før er sett i handelsbransjen, og tar den Forex trading community med storm. Ta en titt på forhåndsvisningsvideoene hentet fra de faktiske 12 videodownloadene pluss alle bonusene du får når du bestiller din egen Forex Success Mastery trading system med Peter Bain og Ken Calhoun. Dette er absolutt et must-get coaching program. (vi kaller det en spillveksler på grunn av potensialet det må raskt låse opp dine handelsferdigheter). Alle nøye designet for å hjelpe Forex-forhandlere av alle erfaringsnivåer å oppnå dine mål. Se hva alle spenningene om akkurat nå: Komplett profesjonelt mastert 12-Video nedlastbart kurs PDF-nedlastinger som følger med alle profesjonelle videopresentasjonerBi-månedlige coaching-webinarer for kontinuerlig støtte, oppdaterte strategier, QampA og mer som kommer gjennom november 2017 (inkluderer replays).Records av nye webinars på ForexTradeMastery-siden - inkludert gratis med Forex Success Mastery-systemet, er dette en fin måte å lære oppdaterte handelsstrategier. Disse høyoppløselige videodownloadene av de kommende live-webinarene vil være svært nyttige for deg og er inkludert gratis med bestillingen din. Bonus. Få også ForexMentor Big Dogs Redux streaming videoopplæring Heres Forex Success Mastery Inside Story: Legendariske aktive Forex-forhandlere Peter Bain og Ken Calhoun har nylig samlet seg for å levere et fantastisk nytt seminar arrangement, LIVE i Las Vegas nå tatt for deg på 12 bilder på bildet coaching videoer som en del av Forex Success Mastery-systemet Dette eksklusive arrangementet var en bonus for den private gruppen av smarte Forex-forhandlere som fløy inn fra hele verden for å låse opp fantastiske nye Forex trading taktikker, leve på MGM Grand Hotel deres handelsliv var forandret for alltid. Og nå er det din tur. Vi søkte mye for å finne det beste videoproduksjonsfirmaet i Las Vegasand de var verdt hver krone av premiumprisen vi betalte dem for å fange denne spesielle seminarhendelsen for deg. De førte omsorgsfullt inn over 75.000 verdier av nettverkskamera med fjernsynskvalitet for å fange denne spennende, høye energien avanserte Forex trading-hendelsen. Selskapet som vi valgte å filme dette Forex-arrangementet har også jobbet med store selskaper som CNN, Toyota, ESPN, Sony og CBS. Vi hyret det beste, så du vil se hvordan du virkelig handler Forex. Vi ønsket at dette skulle være perfekt for deg å lære av og det var en suksess. Vi tok seks måneder (over 170 timer med profesjonell videoredigeringstid) for å omhyggelig redigere Forex Success Mastery-systemet med unikt bilde i bildeopptak, slik at du skal lære, fort. I tillegg til 12-video nedlastbare kurs, får du også kontinuerlig coaching-støtte. tilbys hver 8. uke i et år etter kjøpet ditt gjennom november 2017, med de kommende Forex Trade Mastery-nettene (pluss nedlastbare høyoppløselige videoer), inkludert GRATIS med bestillingen din. Bare lag opp dine spørsmål til live-webinarene og få svar under hvert webinar, LIVE fra Peter og Ken. Det er den enkleste måten å lære å handle Forex, skapt med din potensielle handelssuksess i tankene. Gå frem og bestil din Forex Success Mastery-system i dag 2. juli. Veldig interessant lesing. Ser ut som dette kurset genererer mye interesse og spenning. For meg gjør følgende punkter det som jeg vil få hendene på (a) satt sammen av grunnleggeren av ForexMentor Peter Bain (b) Profesjonelt produsert i et DVD-format (c) å ha muligheten til å se det når som helst uten være knyttet til internett (d) skal være til en pris vi har råd til og (e) null løpende månedlige avgifter. sitat - James V. 2. juli har jeg kjøpt et Forexmentor kurs i fortiden og kvaliteten på informasjonen var eksepsjonell. Dette ligner også en ekte vinner. Jeg kan ikke vente på webinarquot - Jackie B. 2. juli quotHi, Hva jeg liker om denne Forex suksessmesterskapet er at du har 2 av de beste og ærlige Forex-forhandlerne i verden. Ærligheten er veldig viktig for meg. Jeg vet at jeg kan stole på dere begge, det er stort for meg. Quot - Richard T. Du legger inn bestillingen din ved å bruke VisaMCPaypal. Reisen begynner. Det er aldri noen månedlige kostnader eller andre avgifter som vi tar betalt for handelsmenn. Det er en omfattende trading quothow toquot lærerutdanningssystem med alle 12 videoer og to-måneders Forex Success Mastery-system eiers webinars inkludert i november 2017 for en lav investering (se ovenfor for webinar plan for kommende arrangementer). Innen 24-48 timer etter at du har bestilt, får du den første e-postadressen fra oss med ditt unike påloggingsnavn for medlemmene, som inneholder pdfs og vil inneholde kommende webinar-tilgangslinker, videodownloader og mer. Det er et omfattende coaching-system, fordi du kan stille spørsmål under webinarene og få svar fra Peter andor Ken, samt få oppdaterte handelsstrategier for de nåværende markedene, for sving og organs dag for handel i Forex-inngangsforbindelser. Du får kontinuerlig tilgang til biomedisinske eksklusive systemeiere webinars holdt hver annen måned gjennom november 2017 etter kjøpet ditt, og mye mer. Dine bonuser vil også bli gitt. Vi svarer ikke på individuelle handelsspørsmål via e-post, men alle spørsmål kan stilles på webinarene. Velkommen til Forex Success Mastery System eiers klubben. Du får også oppdateringer for webinar tilgang i medlemmene området før hver ny begivenhet, med innloggingsinformasjon for webinar, for de neste kommende webinarene, for alle systemeierne. Begrens tilgang til en enkelt datamaskin, enkelt fysisk plassering. Det er aldri noen andre avgifter av noe slag, og det er ingen oppsving eller tillegg av noe slag. Dette er en enestående investering i en handelsutdanning. Vi gleder oss til å samarbeide med deg i dette quote-sequot NEW Forex Success Mastery treningssystem. Ingen månedlige avgifter, gjentas ikke, det er en enkelt engangsbeløp, og du er klar. Gå videre og bestilt kurset ditt i dag. Ved lov gir vi ingen lønnsomhet, heller ikke prestasjonslover eller krav på noen form for handel er en høyrisiko, spekulativ aktivitet. All informasjon er kun for pedagogisk bruk, men du samtykker i å konsultere en registrert investeringsrådgiver, som vi ikke er, før du foretar handels - eller investeringsbeslutninger. Det blir ikke gjort noen anbefalinger for kjøpet. For kunder utenfor USA, kan bestillingen din være underlagt importavgift for toll av ditt land, det er ditt ansvar å betale. Merk: Ved å bestille, aksepterer du å begrense innloggingene dine til en enkelt fysisk plassering, en datamaskin (som din hjemme-pc), og vil ikke forsøke å logge inn fra mer enn 2 unike IP-adresser, kumulativ total, eller vårt sikkerhetsskript vil låse tilgang ( for å forhindre uautorisert passorddeling). Ved bestilling gir du herved tillatelse til å spore innloggings-IP, geolokalisering og annen informasjon. Du samtykker også i å begrense innlogging av medlemmene til maksimalt 2 ganger per måned, noe som er mer enn nok til å laste ned de to månedlige webinarinnspillingene. Ikke bestill hvis du trenger å få tilgang til dette mens du reiser, eller fra flere fysiske steder, adresser. Dette er en eksepsjonell verdi for aktive Forex-forhandlere, med to topp bransjepersonell. Ved å bestille dette, samtykker du i å bruke det til eget bruk, og vil holde strategiene avslørt privat. Alt salgsmessig slutt. Informasjon er kun for pedagogisk bruk. Ja 8212 Bestill ditt sted akkurat nå. Du vil se hvordan du handler med Forex Success Mastery, samt få svar på spørsmålene dine gjennom november 2017, i webinarene (inkludert). Salgsbetingelser: For full salgsbetingelser, se vår vilkår side på daytradinguniversitycalhountos. htm. 1. For nedlastingsområdet, hvor vi arkiverer webinarene og andre ressurser, godtar du innlogging fra maksimalt en datamaskin på en fysisk plassering (ikke mer enn 1 unik IP-adresse (vårt sikkerhetsskript kontrollerer dette og deaktiverer automatisk pålogginger hvis mer enn 2 steder blir oppdaget for å forhindre uautorisert passorddeling). Ikke ordne om du må logge på flere steder eller fra flere datamaskiner, eller når du reiser. Hvis du trenger å reise, vent til du er på ditt enkelt hovedinnloggingssted (slik som som din hjemmekomputer, hjemme) for å logge ned. Begrens innlogging til maksimalt to ganger per måned. Ved å bli med, gir du oss tillatelse til å spore din IP-adresse, geolocation, isp og annen innloggingsinformasjon for sikkerhetsformål. Du godtar å beholde all informasjon, inkludert nedlastinger, helt konfidensielt, for din egen personlige, ikke-kommersielle bruk. 2. Ved å kjøpe dette, samtykker du i å beholde det for eget bruk og ikke videreselge eller omfordele det på noen måte, per vilkårene i lisensavtalen for sluttbrukere (EULA), fordi videoene er en del av et individuelt lisensiert handelssystem som ikke kan overføres. Alt salg er endelig og ingen tilbakebetalinger tilbys, siden dette er kopibart media. 3. Du godtar å beholde sikkerhetskopier av nedlastbart innhold på egen hånd, vi fjerner innhold fra nedlastingsområdet permanent hver annen måned. Det er ditt ansvar å laste ned og sikkerhetskopiere webinar nedlastningsvideoer. Vi kan ikke laste opp gammelt innhold eller gjenopprette gamle nedlastingskoblinger etter at to måneder har gått, for innhold. 4. Du godtar og forstår at vi ikke kan svare på individuelle spørsmål via e-post, og samtykker i å lagre spørsmål til medlemmens webinarer, der vi kan svare på dem. 5. I tilfelle at Peter og Ken ikke kan både personlig presentere seg på en av medlemmens webinars, er du enig i at vi enten kan ha Peter eller Ken presentere webinaret alene. Vårt mål er å ha både Peter og Ken i hvert webinar. I tilfelle uforutsette omstendigheter forbeholder vi oss retten til å kansellere og omplanere noen av webinarene etter behov. Du får tilgang til webinarer som holdes om hver åtte uker gjennom november 2017. 6. Ingen inntekt eller inntjening eller lønnsomhetskrav gjøres generelt, forventet kundesultat er at alle handelsmenn vil pådra seg handelsstap. Valutahandel er en risikofylt spekulativ aktivitet . Du samtykker i at du alene er ansvarlig for utfallet av dine handelsavgjørelser, og du samtykker i å holde oss fri fra ethvert ansvar av noe slag. All informasjon er kun til pedagogisk bruk. Trade smart, og beste ønsker for suksess Velkommen ombord på Forex Success Mastery-systemet. Ikke tilgjengelig i steder i Malaysia, Indonesia, Kina, Nord-Korea, Afrika, IranIraq, India, Mexico, Brasil, Portugal, Østeuropa eller Russland, eller kunder som har flere IP-advarsler. Eventuelle forsøk på bestillinger fra disse stedene blir ugyldiggjort. Takk for samarbeidet. Vi gleder oss til å se deg i Forex Success Mastery8482 profesjonelt handelsprogram Få hele høykvalitets. wmv video nedlastbart kurs og lagre. Ikke mer venter på fysiske DVDer. nå kan du laste ned kurset ditt umiddelbart. Velkommen til Ken Calhouns TradeMastery amp Daytrading University-nettverket av handelsutdanningssider - populært blant aktive handelsfolk i store finansielle medier i over 15 år. Risikoopplysninger: Risikoen for tap av verdipapirer, futures, forex og opsjoner kan være betydelig og er ikke for alle investorer. Enkeltpersoner må vurdere alle relevante risikofaktorer, inkludert deres egen personlige økonomiske situasjon før handel. En investor kan potensielt miste hele eller mer enn den opprinnelige investeringen. Risikokapital er penger som kan gå tapt uten å skade ens sikkerhet eller livsstil. Bare risikokapital skal brukes til handel, og bare de som har tilstrekkelig risikokapital, bør vurdere å handle. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Offentlig varsel: Jeg, Ken Calhoun er den eneste eieren, grunnlegger forsterker bare ansatt i denne virksomheten. Ingen andre enn Ken Calhoun er autorisert til å håndtere andor håndtere alt som er relatert til denne virksomheten (inkludert, men ikke begrenset til, relasjoner av noe slag med kunder, kolleger og tredjepartsfirmaer). Se bort fra eventuelle phishing-forsøk, online innlegging eller kommunikasjon fra noen andre enn Ken Calhoun som hevder å være tilknyttet dette nettstedet. Ansvarsfraskrivelse: All informasjon som er oppgitt her, er kun publisert for utdanningsformål og bør ikke tolkes som investeringsråd. Ingen lønnsomhet eller ytelseskrav av noe slag blir gjort. Trading er en høyrisiko, spekulativ aktivitet. Vi er ikke en investeringsrådgiver, økonomisk planlegger eller registrert megler. Vi er utgiver av pedagogisk innhold. Rådfør deg med en registrert investeringsrådgiver før du gjør trading andor investeringsbeslutninger. Ved å få tilgang til dette nettstedet og dets produkttjenester, godtar du alle vilkårene i vår ansvarsfraskrivelse på daytradinguniversitydisclaim. htm. Ingen tilbud om å kjøpe eller selge noe instrument blir gjort på dette nettstedet. Du gir herved dette nettstedet et royaltyfri, evigvarende, verdensomspennende lisens for å vise, modifisere, tilpasse, opprette avledede verk fra og på annen måte bruke forslag, ideer, kommentarer innlegg og informasjon du gir til dette nettstedet. Ingen av innholdet vårt på noe nettsted eller kurs eller andre publikasjoner er et løfte eller garanti for spesifikke resultater eller fremtidige inntekter, vi tilbyr ingen finansiell investering eller handelsrådgivning av noe slag vi publiserer pedagogisk innhold. Vi har ikke til hensikt å fortelle eller foreslå hvilke verdipapirer eller valutaer kunder skal kjøpe eller selge for seg selv. Våre medarbeiderer eller tilknyttede selskaper kan ha posisjoner i aksjer, valutaer eller næringer som diskuteres her. Du forstår og anerkjenner at det er en meget høy grad av risiko involvert i handel. Daytrading University er vårt varemerkede navn for vår kommersielle private for-profit informasjon publiseringssted for handelsrelaterte artikler, seminarer, videoer amp webinarer vi er ikke et offisielt akkrediterte, lisensiert eller chartered utdanningsinstitutt (ingen høyskolepoeng eller grader tilbys, og ingen undervisningshjelp eller finansiell støtte er tilgjengelig, vi er et privat informasjonspubliseringssted). Det bør ikke antas at metodene, teknikkene eller indikatorene som presenteres i disse produktene, vil være lønnsomme, eller at de ikke vil resultere i tap. Uttalelser kan ikke være representative for opplevelsen av andre kunder, og testamente er ingen garanti for fremtidig ytelse eller suksess. Deres erfaringer kan ikke være typiske for hva du kan forvente å oppnå, da resultatene kan variere. Testimonials vist på nettstedet er fra utvalgte kunder. Krav som finnes i testimonials er ikke bekreftet. Ingen representasjon blir gjort at noen konto vil eller vil trolig oppnå profitt av noe slag. Vanligvis forventede kunderesultater er at alle handelsmenn mister penger og ikke blir lønnsomme, uavhengig av opplæringen de får - handel er en risikofylt spekulativ aktivitet og det er betydelig risiko for økonomisk tap involvert. Levering innebærer en betydelig grad av risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Commodity Futures Trading Commission (CFTC) Regel 4.41 HYPOTETISKE PRESTASJONSRESULTATER HAVER mange uavhengige begrensninger, noen av hvilke beskrives nedenfor. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTATER ELLER TAPER SOM LIGER TIL DINE VISTE. Faktisk er det jevnlig forskjell mellom forskjeller mellom hypotetiske resultater og de faktiske resultatene som etterfølgende er oppnådd av ethvert bestemt handelsprogram. ÉN AV BEGRENSNINGENE OM HYPOTETISKE PRESTASJONSRESULTATER ER AT DE GENERELT FORBEREDES MED HINDSIGHT. I tillegg bidrar hypotetisk handel ikke til finansiell risiko, og ingen hypotetisk handel registrerer fullstendig regnskap for konsekvensene av finansiell risiko i faktisk handel. For eksempel kan evnen til å motstå tap eller overholde et bestemt handelsprogram i spalt av forretningsmessige tap er materielle poeng som også kan påvirke reelle handelsresultater. DET ER RIKTIG ANDRE FAKTORER SOM ER RELATERTE TIL MARKEDER I ALMINDELIGT ELLER TIL GENNEMFØRELSEN AV NOEN SPESIELT HANDELSPROGRAM, DER KAN IKKE FULLT REGNSKYTTES FOR I FORBEREDELSE AV HYPOTETISKE RESULTATRESULTATER, OG ALLE AV HVILKE KAN DIREKTE GJØRE AKTUELLE HANDELSRESULTATER. Opplysningene, tjenestene, produktene, kravene og materialene på våre sider er gitt ldquoas isrdquo og uten garantier av noe slag, enten uttrykt eller underforstått. Vi frasier seg alle garantier, uttrykt eller underforstått, relatert til strategier og innhold som tilbys på dette nettstedet, samt de som presenteres i våre produkter og tjenester. Hver besøkende på dette nettstedet, og abonnenten (eller potensiell abonnent eller kunde) bekrefter og aksepterer begrensningene i tjenestene som tilbys, og samtykker, som en betingelse for å få tilgang til våre nettsteder, for å frigjøre og holde ufarlig Daytrading University, ForexMentor, Trade Beherskelse, dets offiserer, styremedlemmer, eiere, ansatte og agenter fra ethvert ansvar av noe slag (inkludert, men ikke begrenset til, hishervisning og / eller implementering av dette nettstedet, innhold, e-post, webinarer, videoer, abonnement på tjenester og eller kjøp av traderopplæring produkt eller tjeneste heri). Vi oppfordrer alle handelsmenn til å lære å handle i et simulert handelsmiljø bare ved bruk av en demokonto, der ingen risiko kan pådras og ikke risikere livskapital. Alt salg er endelig og ingen refusjon tilbys. Salgsbetingelser og EULA: Alle videoer er individuelt lisensierte komponenter i Forex Success Mastery-systemet, og ved innkjøp godtar kunden ikke å videreselge, leie, omfordele gave eller på annen måte overføre, selge eller omfordele videoene eller innholdet i dette dokumentet til enhver annen person på noen måte. Ved å kjøpe dette individuelt EULA-lisensierte systemet, kunden at de er den endelige sluttbrukeren av alle komponenter i dette systemet, og vil ikke videreselge, duplisere eller på annen måte omfordele DVDer eller innhold som er inneholdt heri på noen måte. Informasjon gitt vil bli kommunisert med både Peter og Ken, slik at dine bonuser kan sendes til deg. Videoer er kun til personlig, ikke-kommersiell bruk, og må ikke brukes til kommersielle eller andre formål for individuell hjemmebruk. Bare kjøp gjort direkte fra dette nettstedet er kvalifisert for bonuser. Alt salg er endelig for alle produkter og tjenester som selges og ingen refusjon tilbys. For internasjonale DVD-ordre, er avgifter for tollavgift hvis noen er ansvarlig for kjøperen og ikke inkludert. Ved å legge inn din kommentar her, godtar du herved å gi oss tillatelse til å skrive ut det her på dette nettstedet. Kommentarer kan bli redigert for kortfattet, regelmessig samsvar og klarhet. Besøkende, e-post abonnenter og kunder godtar hermed alle vilkårene som er funnet i vår fullstendige ansvarsfraskrivelse, brukerbetingelser og retningslinjer for personvern.

No comments:

Post a Comment