Sunday 19 November 2017

Forex Trading For En Stue Uk


Returnering av daytrader: kan du tjene penger ved å kopiere andre investorer Det lover en uimotståelig kombinasjon av rikdom og uavhengighet. Alt du trenger er en datamaskin og en internettforbindelse x2013, og så kan du tjene en formue fra ditt hjem. Dette er lokket av økonomisk handel for profitt. Som det populære BBC-programmet Millions by Minute har vist, ser drømmen ut til å få tak i det. Det appellerer til foreldre som håper å være i stand til å presse i noen lønnsom handel mellom skolens løp. Og det er også en vei ut for dem som bare donx2019t vil ha x2013 eller donx2019t som passer inn i x2013 kontorets bedriftsklima. Nå har verdens sosiale medier lagt til en ekstra, attraktiv vri på drømmen om å være din egen sjef og drepe. Med x201ccopy tradingx201d x2013 som gjør det mulig å etterligne investeringsflyttene til x201cprofessionalsx201d x2013 kan du antakelig betale penger selv om du ikke vet noe om markedene. Derrick Clark, en 43 år gammel forretningsmann, var ivrig etter å handle de globale valutamarkedene i fritiden for å få litt ekstra inntekt. Han var begeistret for mulighetene, men også i ærefrykt for utfordringene og fallgruvene. Han visste at rask kjøp og salg av aksjer og andre finansielle verdipapirer var notorisk vanskelig og at mange nybegynnere sliter med å tjene penger. Kopier handel syntes imidlertid å tilby en løsning. Det søker å omgå mange av hodepine involvert i å prøve å bli den neste Warren Buffett. Relaterte artikler Mr Clark registrerte seg hos ZuluTrade, en av en rekke raskt voksende kopihandel x2013 eller x201csocial tradingx201d x2013 plattformer som tillater nybegynnerne å etterligne strategiene til mer erfarne investorer. Forutsetningen er enkel: Hvis du bestemmer deg for å x201ccopyx201d annen handler, og de satser, for eksempel på pundet som stiger mot dollaren, så vil du også. Andre tilbydere inkluderer eToro og Currensee. x201cTrading kan være vanskelig, x201d sa Anastasios Frangos av ZuluTrade. x201cBut med sosial handel therex2019s trenger ikke å studere markedene. Itx2019s er ideell for folk som donx2019t vet hvordan de skal handle x2013, de kan bare kopiere mer erfarne handelsfolk. X201d ZuluTrade-kunder melde seg på med en tredjeparts megler for å handle utenlandsk valuta (x201cforexx201d), og en konto kan åpnes for noen få hundre pund. Det rangerer sine handelsmenn med historisk ytelse for å hjelpe brukerne til å bestemme hvem som skal kopiere. Mr Clark analyserte forsiktig dataene før han riskerte sine hardt opptjente penger. Først gikk det bra, og han tjente litt penger. En bestemt handelsmann hadde en hær av kopimaskiner og så ut som et trygt par hender. x201cI så på ham i 10 måneder, og han mistet aldri på en handel, x201d Mr Clark tilbakekalte. x201c Men da gikk det forferdelig feil. x201d Markedet beveget seg skarpt i motsatt retning. Mr Clark sluttet sin stilling raskt, men andre var ikke så heldige. x201cDenne handler mistet millioner i live kontoer. Det var epic. x201d ZuluTrade har siden introdusert en rekke risikobeskyttelsesforanstaltninger som søker å beskytte sine brukere. Men Mr Clark forblir uoverbevist. x201cItx2019s bare ikke realistisk å tro at noen kan nøyaktig forutsi noe marked, spesielt forex, det store flertallet av tiden, sa han. x201cI min erfaring vil alle næringsdrivende med mange tilhengere etter hvert krasje og brenne. x201d Den største sosial handelsplattformen er eToro, som har mer enn tre millioner brukere over hele verden. Firmaet Yxia Assia, firmaets firma, likner sitt tilbud til sosiale medier, som Facebook som tillater folk å snakke og dele på nettet. x201cWex2019re et sosialt nettverk, x201d Mr Assia sa. x201cItx2019s et sted hvor folk kan kommunisere, følge og kopiere hverandre. Det tillater folk med mindre forståelse av markedene å se hvilke mer erfarne investorer som gjør. x201d Kunder har lov til å risikere bare 20pc av deres totale egenkapitalkopiering, en hvilken som helst handelsmann, og en konto kan åpnes for så lite som 30. eToro fungerer som en spread-betting plattform, slik at kundene kan satse på store markeder, men uten at det må stampes opp hele verdien av transaksjonen. Imidlertid kan x201cspreadx201d x2013 gapet mellom kjøps - og salgspris x2013 på eToro være dyrere enn med kjente spread-betingsoperatorer som IG Index og City Index. x201cWex2019hvis hjelpe folk å oppdage folkemengdenes visdom, x201d Mr Assia la til. x201cBy kopiering av andre handlende folk får en bedre forståelse av markedene og vår forskning viser at eToro-brukere er konsekvent lønnsomme enn folk som bare handler manuelt. x201d Brett Cooper driver et nettsted som vurderer kopiere handelsleverandører og har skrevet en bok for å hjelpe nybegynnere navigere sektoren. Han sa: x201cMany plattformer gir inntrykk av at itx2019s er lett å tjene penger kopiere handel, men itx2019s ikke. Å finne noen til å kopiere hvem vet hva de gjør er vanskelig, og mange av de handlende på disse plattformene er bare ute for å gjøre en rask buck. x201d På noen plattformer ser det ut som om en bestemt handelsmann har gjort gode gevinster, sa Cooper. de underliggende dataene viser at de sitter på en rekke tapende stillinger som de ikke har lukket ennå i håp om at handelen vil hoppe tilbake. x201cDu må fortsatt gjøre leksene dine og sette tiden inn, x201d, sa Cooper. x201cDu må fortsatt bruke forsiktige risikovurderingsmetoder før du kopierer en annen forhandler. x201cItx2019s er fortsatt risikabelt, og flertallet av folk gjør egentlig ikke noe penger. x201d Itx2019s er ikke livsforandrende, men det er noe jeg virkelig liker. Hvordan jobber x201ccopy traderx201d-nettsteder x2013, og hvis du registrerer deg for en, hvem nøyaktig kopierer du og hvordan mye koster det Alle kan bli en x201populær investorx201d på eToro eller en x201csignal providerx201d på ZuluTrade hvis de kan overbevise nok folk til å kopiere sine handler. x201cSignal providersx201d mottar en provisjon for hver handel utført av en live følgerekonto mens eToro belønner x201populære investorer2020d basert på antall kopimaskiner de rack opp. Til forskjell fra sine konkurrenter, sikrer Currensee forhandlerne på plattformen, og kunder velger fra et utvalg av erfarne handelsmenn å kopiere. Det belaster en 2pc serviceavgift på gjennomsnittlig kapital på en userx2019s konto. Thomas Glaser (bildet øverst), en programvareutvikler fra Berkshire, har handlet med eToro siden april. Tidlig var en av de forexhandlere han kopierte, gått bust og tok med seg hundrevis av kopimaskiner. x201c Jeg var heldig å komme seg relativt uskadd, x201d sa han. x201c Det er en rettferdig andel av hensynsløse handelsmenn der ute. x201d Men han holdt fast, og stakk nå til blue-chip-aksjer. I løpet av de siste seks månedene har han bygget opp sin egen legion av kopimaskiner og har gjort en 6pc gevinst. x201cItx2019s ikke en livsforandrende mengde penger, men det er noe jeg virkelig liker. x201d x2022 Se alle våre investeringshistorier på Facebook-siden x2013 som oss på facebooktelegraphinvestingCurrency Trading Hva er Valutahandel Betegnelsen valutahandel kan bety forskjellige ting. Hvis du vil lære om hvordan du sparer tid og penger på utenlandske betalinger og valutaoverføringer, kan du gå til XE Money Transfer. Disse artiklene, derimot, diskuterer valutahandel som kjøp og salg av valuta på valutamarkedet (eller Forex) med hensikt å tjene penger, ofte kalt spekulativ forex trading. XE tilbyr ikke spekulativ forex trading, og vi anbefaler heller ikke noen firmaer som tilbyr denne tjenesten. Disse artiklene er kun gitt for generell informasjon. Hvordan Forex Works Valutakursen er frekvensen der en valuta kan byttes ut for en annen. Den er alltid sitert i par som EURUSD (Euro og US Dollar). Valutakursene svinger på grunnlag av økonomiske faktorer som inflasjon, industriproduksjon og geopolitiske hendelser. Disse faktorene vil påvirke om du kjøper eller selger et valutapar. Eksempel på en Forex-handel: EURUSD-prisen representerer antall amerikanske dollar en euro kan kjøpe. Hvis du tror at euroen vil øke i verdi mot amerikanske dollar, vil du kjøpe euro med amerikanske dollar. Hvis valutakursen stiger, vil du selge euroene tilbake, som gir fortjeneste. Vær oppmerksom på at forex trading innebærer en høy risiko for tap. Hvorfor Trade Currencies Forex er verdens største marked, med om lag 3,2 billioner dollar i daglig volum og 24-timers markedshandling. Noen viktige forskjeller mellom Forex og aksjemarkedene er: Mange bedrifter betaler ikke provisjon ndash du betaler bare budsjettprissene. There039s 24-timers trading ndash du diktere når du skal handle og hvordan å handle. Du kan handle på innflytelse, men dette kan forstørre potensielle gevinster og tap. Du kan fokusere på å plukke fra noen få valutaer i stedet for fra 5000 aksjer. Forex er tilgjengelig, du trenger ikke mye penger for å komme i gang. Hvorfor Valutahandel er ikke for alle Handler utenlandsk valuta på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle. Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Husk at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, noe som betyr at du ikke bør investere penger som du ikke har råd til å tape. Hvis du er i tvil, er det tilrådelig å søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver. Finn ut hva du bør vite før trading Forex. Les dette X25B63 Ting jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle Forex Trading Forex er ikke en snarvei til øyeblikkelig rikdom. Overdreven innflytelse kan gjøre vinnende strategier til tapere. Retail sentiment kan fungere som et kraftig handelsfilter. Alle kommer til Forex markedet for en grunn, alt imellom bare for underholdning til å bli en profesjonell handelsmann. Jeg begynte å håpe å være en full-time, selvforsynt Forex-aktør. Jeg hadde blitt lært den perfekte strategien. Jeg brukte måneder på å teste det og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25.000-35.000 i året av en 10.000 konto. Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Sparer deg detaljene, min plan mislyktes. Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende. Jeg mistet 20 av kontoen min i 3 uker. Jeg visste ikke hva som slo meg. Noe gikk galt. Heldigvis, jeg sluttet å handle på dette tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb hos en Forex megler, FXCM. Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i utviklingen min for å være handelsmannen jeg er i dag. 3 års lønnsom handel senere, det var gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsmenn. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange forhandlere kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke se resultatene de forventer og ikke forstå hvorfor. Dette er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle Forex. 1 ndash Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity I motsetning til hva yoursquove leser på mange nettsteder over Internett, kommer Forex trading ikke til å ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av hvor mye penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er. Det gamle ordtaket ldquoIt tar penger for å gjøre moneyrdquo en nøyaktig en, Forex trading inkludert. Men det betyr ikke at det ikke er verdt å prøve, men det er mange vellykkede Forex-forhandlere der ute som handler for å leve. Forskjellen er at de sakte har utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter mot. Med andre ord, for å forsøke å gjøre 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av kontoen din i et gitt år. Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg potensielt kunne tjene du kan si. Det er en sann uttalelse hvis du har en strategi med en handelskant. Din forventede avkastning bør være positiv. men uten innflytelse, det kommer til å være et relativt lite beløp. Og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker. Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, det er hvordan handelsmenn forsøker å målrette mot de store gevinster. Som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. La oss si at jeg hadde en mynt som når hodene ble slått, ville du tjene 2, men når haler ble slått, ville du miste 1. Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt at du ville vende den mynten. Youd vil vende det om og om igjen. Når du har en 5050 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det en no-brainer mulighet som du aksepterer. Nå kan vi si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste all besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning er at du ikke ville fordi en dårlig flipp av mynten ville ødelegge livet ditt. Selv om du har nøyaktig samme prosentandel fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex-forhandlere som ser sin handelskonto. De går all-in på en eller to handler og ender med å miste hele kontoen sin. Selv om handelen deres hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Dette er hvordan innflytelse kan føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan vi fikse dette? En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som guide kan vippe oddsene i din favør Den tredje leksjonen Ive lærte burde komme som ingen overraskelse for de som følger artiklene mine. ved hjelp av den spekulative sentimentindeksen (SSI). Ive skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet jeg noensinne har brukt, og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens. SSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver større valutapar. Dens ment å bli brukt som en contrarian indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler har slått min handels karriere helt rundt. Lær av mine feil Hvis jeg kunne fortelle min yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle forex, ville dette være listen jeg ville gi. Jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp meg. --- Skrevet av Rob Pasche DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene.

No comments:

Post a Comment