Wednesday 1 November 2017

Forex Trading Med No Indikatorer


4 Typer Indikatorer FX Traders Må Vite Mange Forex Traders bruker sin tid på å lete etter det perfekte øyeblikket for å komme inn på markedene eller et fortegnende tegn som skrik kjøper eller selger. Og mens søket kan være fascinerende, er resultatet alltid det samme. Sannheten er, det er ingen måte å handle forexmarkeder. Som et resultat, vellykkede handelsfolk må lære at det finnes en rekke indikatorer som kan bidra til å bestemme den beste tiden å kjøpe eller selge en valutakurs. Her er fire forskjellige markedsindikatorer som mest suksessfulle forexhandlere stoler på. Indikator nr. 1: Et Trend-Følgende Verktøy Det er mulig å tjene penger ved å benytte en motgangstilgang til handel. For de fleste handelsfolk er imidlertid enklere tilnærming å gjenkjenne retningen til den store trenden og forsøke å tjene ved å handle i trendretningen. Det er her trendverktøyene kommer til spill. Mange misforstår formålet med trend-følge verktøy og prøver å bruke dem som separate handelssystemer. Selv om dette er mulig, er det virkelige målet med et trend-følgende verktøy å foreslå om du skal se etter å legge inn en lang stilling eller en kort posisjon. Så kan vi betrakte en av de enkleste trend-følgende metodene, den bevegelige gjennomsnittlige crossover. Et enkelt glidende gjennomsnitt representerer gjennomsnittlig sluttkurs over antall dager i spørsmålet. For å utarbeide, kan vi se på to enkle eksempler på en lengre sikt, en kortere periode. (For relatert informasjon om bevegelige gjennomsnittsverdier, se Utforske eksponentielt vektet flytende gjennomsnitt.) Figur 1 viser 50-dagers200-dagers glidende gjennomsnittsovergang for euro-yen-krysset. Teorien her er at trenden er gunstig når 50-dagers glidende gjennomsnitt er over 200-dagers gjennomsnitt og ugunstig når 50-dagers er under 200-dagers. Som diagrammet viser, gjør denne kombinasjonen en god jobb med å identifisere hovedtrenden i markedet - i det minste mesteparten av tiden. Men uansett hvilken glidende gjennomsnittskombinasjon du velger å bruke, vil det være whipsaws. Figur 1: Euroyen med 50-dagers og 200-dagers glidende gjennomsnitt Figur 2 viser en annen kombinasjon 10-dagers 30-dagers crossover. Fordelen med denne kombinasjonen er at den vil reagere raskere på endringer i prisutviklingen enn forrige par. Ulempen er at det også vil være mer utsatt for whipsaws enn lengre sikt 50-dagers-dagers crossover. Easy Eyes (No Indicators) Enkel Day Trading Tiltatt Nov 2010 Status: Pips. eller GTFO 1.023 Innlegg Id liker å dele en metode som jeg personlig ser på markedet i dette perspektivet lettere å tjene penger. det er veldig kraftig etter min mening siden det handler om handel med trenden. INTRO: Jeg er personlig syk og trøtt av tråder, sier quoteasy scalping, enkelt system, etc. quot og gjett hva. de vil at jeg skal legge til 3 rare indikatorer til MT4 og angi når en prikk gjør dette. og et kryss av wacky blob v12 indikatoren. ok, du får poenget. Her bruker jeg bare canlde-pinner og en variasjon som heter Heikin-Ashi (ikke bli redd bort) det er en utjevnet versjon av lysestakeene. de fleste meglere har disse som et alternativ for å se prisbevegelsen. hvis Heikin-Ashi er nytt for deg. du vil sikkert elske dem så bære med meg. Jeg deler metoden nå. men vær så snill å lese utroen før du kommenterer. Heikin-Ashi er i utgangspunktet hjertet av denne metoden, og du kan ganske enkelt ignorere trendlinjer og alle indikatorer i boken (når du bruker den som denne). Oppsett: 30M, 5M og 1M Heikin-Ashi diagrammer. og et 1M lysestake diagram. Trinn for trinn Live Trade. (dette er en kort handel. Omvendt for lenge) 1.) Sjekk den siste lukkede 30M Heikin-Ashi-linjen. det er rødt. så var på utkikk etter en kort handel. (På bilde 1 burde jeg ha trukket pilen min til stearinlyset bak der jeg trakk. Beklager, jeg trakk min pil til det aktive stearinlyset. Når jeg skulle ha trukket til lukket stearinlys.) 2.) Vent på 5M Heikin-Ashi bar å bli rød. når det blir rødt gjør dette: gå en grense selge 1 pip under 1M lysestake til den utløses. hvis prisen beveger seg ned, triggers og din inn, og hvis det i en mini-tilbaketrekking får du en bedre pris (da det retraces, må du sjekke for å se om 30M og 5M Heikin-Ashi fortsatt er røde. penger. Min handel var en 10 pip stoploss med 20 pip ta fortjeneste. Jeg gjorde min 20 pips .. 4) vår nødutgang er når 1M blir grønn. i denne handel fikk vi vår fortjeneste på 20 pips før 1M ble grønn. Du kan bruke 2 mange og la det andre løpe til denne singelen hvis du vil. OUTRO: HA (aka Heikin-Ashi) vil holde deg i handel med trenden og gjør ting mye enklere å se, så jeg håper du liker det. Heikin-Ashi fungerer best på små tidsrammer. selv 30M skyver det så ikke bruk det på 4 timer og slikt. og vær så snill å ikke legge til en million indikatorer på denne metoden. sin enkle trend trading ting. Din eneste skade deg selv hvis du legger til 3 bremseindikatorer. Håper du liker denne metoden. hjelpe omdefinere bedre entires og utganger, og vi kan ha en fin lett på øynene trading metoden .. PS: oh ja, og du kan skalp mot 30M retning når 5M blir grønn. men det er mer avanserte ting. bare sikte på mindre fortjeneste i den situasjonen PSS: Det hjelper å vite hvordan man ser på Heikin-Ashi-lys (bare for å vite en svak fra en sterk), så jeg la til en PDF som jeg fant. Hvis en 30M har et svakt lys enn bare skalp noen små pips på 5M signaler og slikt. Som jeg sa, dette er første utkast vi kan finjustere ting senere Se post 102 for å se noen prishandlinger uten HA. det er litt mer avansert hvis du er interessert forexfactoryshowpost. amppostcount102 og 108 er en oppfølging på 102 .. Vedlagt bilder (klikk for å forstørre) Du vil være på utkikk etter den lukkede 30M, den ene før det aktive lyset. (På bilde 1 burde jeg ha trukket pilen min til stearinlyset bak der jeg trakk. Beklager) alt du trenger å se etter er det siste lukkede 30M-lyset for å være nede. og det lukkede eller nesten lukkede 5M-stearinlyset skal være nede .. Til slutt er alt du gjør, å finne mellomtrenden (30M). og venter på den korte trenden (5M) for å være enig med hverandre og du tar handelen. PS: du ser. denne metoden holder ting fra å komme til teknisk. Egentlig hva skjer det? er hvis. hva er innstillingene på heiken ditt ashi-stearinlys også si at dette skulle skje: 30m lukket lysegrønn, 5m lukket lysegrønn, 5m åpen lysrød, 1m lukket lysrød, 1m åpen lysegrønn - så kan vi gå inn i kjøpet Det er hovedsakelig slik at dersom både 30m og 5m lysene er av samme farge, så uansett hvilken farge 1m-stearinlyset er, går du inn i 5m fargeretningen uansett hvor lenge har du handlet det og har du resultater for en å lage 20 pips, handlingene må tas i toppetider til høyre. ellers ville det neppe være noen bevegelser. Som yr enkelt ingen indikatorer scalping metode. Ser frem til å teste det ut. Kan du foreslå hvilke par som er gode til å bruke denne heikinen ashi Min MT4 forhåndsinnstilte indikator er rød n hvit, så betyr dette at den røde er bearish n hvitt er bullish. Hvilket tidspunkt på dagen foreslår du å bruke denne metoden og ser frem til din veiledning. BTW, råd du om hovedtrenden er enten bullish eller bearish, kan vi trygt følge retningen til Heikin Ashi candles Tks. På MT4. hvis du ser en haug med røde stearinlys går ned, er de bearish. og hvis du ser en haug hvite på rad, går du oppover. de er bullish. og omvendt. (Ikke har MT4, men det er hvordan jeg ville finne ut om jeg gjorde det.) Du kan bruke Heikin Ashi på noen par. men siden dette er virkelig en daytrading og scalping metode du vil ha lave spreads. som EURUSD. og GBPUSD. Du bør bare prøve EURUSD til å begynne med. du kan ikke gå galt på den måten. Timer til handel. start med london og newyork. Jeg handler mest 6 am-3pm EST vær tålmodig og vent på de riktige signalene du sier hovedtrenden. men jeg er ikke sikker på hva du mener siden vi handler mellomliggende trender og slikt. så jeg kommer til å anta at du mener den langsiktige trenden hvis det er tilfelle ja du kan gå imot den langsiktige trenden. for eksempel er EURUSD i en nedadgående trend, akkurat nå. men sist tirsdag den 16. var et godt eksempel på handel med mellomstrenden. dagen løp mot den langsiktige trenden. Denne strategien fokuserer på den mellomliggende og kortsiktige trenden, det er hvordan jeg handler det. du kan ikke gå galt og venter på at de skal tilpasse seg den langsiktige trenden selv om heikin ashi HA Mine innstillinger på HA er standard i oanda. det er ingen endringer jeg kan gjøre til oandas. men standarden for hva plattformen din er, bør være det samme jeg satser på siden de er basert på en standardformel. når du går inn i stillingen. bare se på lukket stearinlys for 30M HA og 5M HA hvis de er begge grønne du er klar til å gå lenge. ok så det aktive 5M HA-lyset er rødt. og så. Du bør plassere bestillings bestillingen rett over de siste lukkede 1M stearinlysene. så 1 av 2 ting vil skje. 1) mens du går på bestilling i løpet av de siste 1M-stearinlysene høyt, kommer det neste aktive lyset til å treffe det, og det er nå lenge og mest sannsynlig at 5M aktiv HA skal gå grønt 2) mens du går som kjøper, vil 5M HA lukke, og du vil nå ha et nytt 5M HA nærlys som er rødt, så du vil avbryte din bestillingsordre og vente på en grønn 5M HA Jeg har vært trading trend line metoder i mange år. Det eneste som er annerledes her er at jeg bruker HA så jeg kan se ting bedre. Jeg begynte å gjøre dette nylig, og det er mye raskere for meg å ta med, og jeg føler meg også mer komfortabel følelsesmessig å se den sanne retningen alle grønne og ikke frem og tilbake. Jeg liker det og jeg regner med andre ville også. lett på øynene. for meg er det super enkelt. Det er bare litt forvirrende å forklare flere tidsrammer og lukke og aktive stearinlys. ikke bli sittende fast i detaljer, det er enkle ting til slutt, det var en god forklaring på spørsmålet ditt fokusert på den nærme 30M og stengte 5M for oppføringer til å begynne med (noen ganger tar jeg 5M HA det er omtrent å lukke), men du kan rote rundt mer når det begynner å lage siden. hvis HAs for 30M og 5M er grønne og 1M HA er rød. husk at vi går på kjøpsordren så det er greit. onces kjøpsordren blir utløser at HAs for 5M og 1M kommer til å se grønt uendelig eller om noen få sekunder. det er derfor å gå på kjøpsordre over 1M stearinlys, er viktig for oppføringer wow. Jeg antar det er enkelt på øynene, bare ikke i ord hahaha. gi meg beskjed hvis du trenger hjelp på MT4. hvis du ser en haug med røde stearinlys går ned, er de bearish. og hvis du ser en haug hvite på rad, går du oppover. de er bullish. og omvendt. (Ikke har MT4, men det er hvordan jeg ville finne ut om jeg gjorde det.) Du kan bruke Heikin Ashi på noen par. men siden dette er virkelig en daytrading og scalping metode du vil ha lave spreads. som EURUSD. og GBPUSD. Du bør bare prøve EURUSD til å begynne med. du kan ikke gå galt på den måten. Timer til handel. start med london og newyork. Jeg handler mest. fortsatt litt forvirring når det gjelder å faktisk inngå handel. venter vi på en rad med 30m røde eller hvite stearinlys for å endre retning og deretter se for å gå inn i handel. for eksempel si at vi har 4 x 30m hvite lys og så er lyset rødt. Det er tegnet for handelsrett. så kan vi sjekke lysene på 5m og 1m for å se om de samsvarer med det røde. Hvis 5m matcher den røde, men 1m er hvit, kan vi fortsatt gå inn i handel eller ikke. eller må 1m lukket stearinlys også være rødt, så kan vi ikke komme inn andre steder. Som om vi har 5 røde 30m lys, og et 5m rødt lys, og 1m er også rødt. vi kan fortsatt skrive inn kort her. men problemet her er at det er for mange røde 30m stearinlys, slik at markedet kan ha blitt utmattet med de korte, så det kan være for sent å gå inn i kort, etter hvert som markedet kan reversere for lenge. så hvordan bestemmer vi om det er for sent eller ikke fortsatt noe forvirring når det gjelder å faktisk inngå handel. venter vi på en rad med 30m røde eller hvite stearinlys for å endre retning og deretter se for å gå inn i handel. for eksempel si at vi har 4 x 30m hvite lys og så er lyset rødt. Det er tegnet for handelsrett. så kan vi sjekke lysene på 5m og 1m for å se om de samsvarer med det røde. Hvis 5m matcher den røde, men 1m er hvit, kan vi fortsatt gå inn i handel eller ikke. eller må 1m lukket stearinlys også være rødt, så kan vi ikke komme inn andre steder. Som om vi har 5 røde 30m lys og en 5m. Ok, som jeg sa, fokuserer bare på HAs 30M og 5M for oppføring. HA 1M er for nødutgang hvis 30M HA har 10 røde lys og den siste er stengt grønt. Du ønsker å gå lenge, og den mellomliggende trenden endrer seg. du kan fortelle når trenden er forhastet hvis 30M HA har det du kan være kjent med som et quotdojiquot vanlige stearinlysmønstre, jobber ikke på HA, men det er en utmattet trend som vil se ut på en HA. (et veldig lite lys med lite område mellom det åpne og lukke) hvis det skjer på HA. så skal jeg vanligvis hodebunn for veldig små popper basert på 5M HA. men det er en annen historie. Du kan også bare, hvis du ser en liten kropp på HA sammenlignet med det som kom før det. bare vent en halv time for en ny 30M HA å lukke med et stoner signal. det trenger ikke å være komplisert. hvis 30M-lyset ga deg et falsk signal, handler du fortsatt med 5M (aka short trend), og du har fortsatt HA 1M for nødutgang .. dine kommer til å miste noen handler. Theres ingenting du kan gjøre med det. men denne strategien er som trading med mellomliggende og kortsiktige trenden er justert for flere sannsynligheter .. og for å få 20 pips vil du ha london newyork ganger. eller et aktivt marked. du kan sette din egen ta fortjeneste og stoplosses. Jeg bytter mine til det jeg tror er mulig på en gitt handel. 1020 er en god start. Som jeg sa, jeg trenger å gjøre noen andre utkast og inkludere mer informasjon og ting. Jeg er vanligvis ikke en for mekaniske systemer siden jeg tilpasser seg markedet og det er vanskelig å skrive all den informasjonen i en øyeblikk. men det jeg postet i post 1 er kjernen i metoden Ok, som jeg sa fokus bare på HAs 30M og 5M for oppføring. HA 1M er for nødutgang hvis 30M HA har 10 røde lys og den siste er stengt grønt. Du ønsker å gå lenge, og den mellomliggende trenden endrer seg. du kan fortelle når trenden er forhastet hvis 30M HA har det du kan være kjent med som et quotdojiquot vanlige stearinlysmønstre, jobber ikke på HA, men det er en utmattet trend som vil se ut på en HA. (et veldig lite lys med lite område mellom det åpne og lukke) hvis det skjer på HA. da jeg vanligvis skalp for egentlig. Takk for oppklaringen. Noen stearinlys er omtrent 3 pips eller 5 pips i lengde. Teller vi fortsatt disse lysene som gyldige. hvor mange pips må et stearinlys være før vi teller det som et gyldig stearinlys for våre signaler, avslutter vi handel hvis det motsatte fargelyset vises på et 30m kart eller 5m 1m diagram. hvis det er 5m 1m diagram så må vi lukke handel ganske raskt fordi kortvarige forskjellige fargelys synes mye, selv om trenden er i en retning. så det vil være et spørsmål om å gå raskt ut, en kort backtest har vist at prisen sjelden når 20 pips før en lysendring oppstår. har du tidligere resultater du kan legge takk for forklaringen. Noen stearinlys er omtrent 3 pips eller 5 pips i lengde. Teller vi fortsatt disse lysene som gyldige. hvor mange pips må et stearinlys være før vi teller det som et gyldig stearinlys for våre signaler, avslutter vi handel hvis det motsatte fargelyset vises på et 30m kart eller 5m 1m diagram. hvis det er 5m 1m diagram så må vi lukke handel ganske raskt fordi kortvarige forskjellige fargelys synes mye, selv om trenden er i en retning. så det vil være et spørsmål om å gå fort jeg vet ikke hva du vil så langt som tidligere resultater. Jeg har ikke skjermbilder av alle mine tidligere handler. men jeg vil gjøre noen fremadhandler og ta bilder for å vise deg .. Jeg gjør ærlig talt 20 pips en handel. Som jeg sa, endrer jeg målene mine hver eneste handel. I det eksemplet så jeg 20 pips kommer så jeg gikk for 20. Et par av dine spørsmål ville kreve at jeg skrev en bok lol. Jeg tror det beste vi kan gjøre er å sitte litt for en stund mens jeg gjør noen handler og legg skjermene på plass. Jeg vil forklare alt som gikk gjennom hodet mitt da jeg tok handler. Jeg vil legge ut hva handelen skjer når jeg bestemmer meg for å ta bilder. spesielt å miste handler. Det viktigste er å ta et lite tap .. hvor mange pips per stearinlys. Id som minst 15-20 pips ideelt i et 5M lys. Jeg pleier bare å se etter et sterkt lys i 30M. så lenge 30M ikke ser ut som en doji, vil jeg gjøre noen ASIA-handel i kveld og gå gjennom en annen live en. Jeg prøver mitt beste for å forklare at jeg personlig ser for å gå ut når HA for 1M blir grønn. fordi jeg er i utgangspunktet scalping. hvis det hadde en veldig lang periode, så kan jeg bare flytte min stoppeløsning til et område som vil gi meg fortjeneste, men også plass til prisen for å trekke tilbake og fortsette. Ta gjerne min kjernemetoder og gjør dem til din egen. endre bort Jeg vet ikke hva du vil så langt som tidligere resultater. Jeg har ikke skjermbilder av alle mine tidligere handler. men jeg vil gjøre noen fremoverhandler og ta bilder for å vise deg .. Hvis du vil bli stor (hvis du er vellykket) følger du bare med å bruke Myfxbook. Den legger et eksempel på et diagram og sporer handler - gir deg all statistikken du kan ønske deg. Det lar deg legge inn en pdf av resultatene dine ---- Du kan redigere ut alt du ikke vil at andre skal se. Aldri hørt om noen sikkerhetsproblemer med den. Veldig lett å sette opp. Google Myfxbook. Takk Iamfx, ville det fungere med oandas plateform du vet, prøv alpari. Du kan åpne en demo-konto innen sekunder og begynne å bruke diagrammer. også jeg skjønte bare, litt forvirring på stearinlys. på 30m stearinlys sier vi ser på slutten av 9.30 stearinlys som er rødt. så på 5m stearinlys ser vi på 9,30 en eller en på 9,35. På samme måte er det 1m stearinlys vi ser på, det er det på 9.31 eller 9.36 du sier at hvert 5m stearinlys må være minst 15-20pips. men det skjer sjelden. teller vi wicks som en størrelse av lyset jeg bare gjorde en handel på usdjpy. på 30m var det 3 røde lys. så lukket et hvitt lys. Jeg så på 5m og 1m, begge var hvite. så jeg gikk inn for å kjøpe (lang). neste 30m stearinlys åpnet hvitt. men beveget seg ikke mye. neste stearinlys etter det åpnet rødt, flyttet ned og slått mitt stopp. så det var poenget jeg gjorde før. Du kan ikke være sikker når du skal gå inn. skulle jeg ha ventet på minst 9-10 røde stearinlys på rad, så en hvit, før jeg kom inn i handel. Vin på Forex uten nyheter eller indikatorer 04112014 9:00 EST Johnathon Fox of DailyForex forklarer en lønnsom forex trading metode som ikke involverer eventuelle komplekse indikatorer, nyheter eller rotete prisdiagrammer, og baserer seg enkelt og utelukkende på prisdata for å avdekke kvalitetsoppsett. Pris handling handel er et enkelt verktøy som handelsmenn kan bruke til å handle forex markedet. Pris handling handel bruker informasjonen som presenteres for en handelsmann i form av rå data som stearinlys eller barer som danner handelsideer. Pris handling er verdsatt av forex handelsmenn for sin enkelhet, da det innebærer å bruke bare nøkkel nivåer i markedene med påviste pris handling formasjoner for å signalisere en handel oppsett. Standard forexindikatorer som MACD eller eksponentielle glidende gjennomsnitt (EMA) gjøres ved hjelp av gamle prisdata for å prøve og forutse hva som vil skje i fremtiden. Med prishandlingshandel bruker handelsfolk kun levekursen til å håndtere hver handel. Eliminere alle disse indikatorene Det første en handelsmann som er interessert i prishandlingshandel trenger å gjøre, er å ta av alle indikatorene og rydde opp diagrammet hans. Indikatorer pleier å gjøre forex diagrammer ser veldig rotete ut og gjem den viktigste delen av diagrammet: prisen Mange handlere overbelaster diagrammer med indikatorer, og det gjør ikke mye for alle linjene, linjene og glidende gjennomsnitt for å rote skjermen: Klikk for å forstørre Her er det rene diagrammet til en prishandler: Klikk for å forstørre Glem om nyheter Prisaktivitet Lysene antas å ha nyheter innfødt. Med andre ord, hva som helst nyheter, viser det oss allerede på våre diagrammer . Selvfølgelig vil nye kunngjøringer til tider gjøre prisen reagere mer enn vanlig, men prisen vil i de fleste tilfeller allerede vise oss veien selv før pressemeldingen. Prisen kan for eksempel komme nær et støttenivå når en nyhetsmelding blir annonsert. Prisen de fleste ganger vil fortsatt respektere støttenivået, uansett hva nyheterne hadde å si, og fra bare å se og følge rå pris kunne vi se hvilken pris som var sannsynlig å gjøre. Det er derfor at det ikke er nødvendig å holde oversikt over nyhetene og prøve å handle i henhold til dette. Det eneste som handler om nyheten, er å øke forvirringen for en handelsmann. Traders vil lide analyse lammelse og til slutt vil ikke handle på grunn av frykt for å gjøre feil ting. Pris handling handel bør bidra til å holde ting enkelt. Lær et signal om gangen og perfekt det Donrsquot prøver å handle hver oppsett på en gang. Lær bare en pris handling signal som ldquopin barrdquo og perfekt det slik at du vet hva du skal gjøre i hver situasjon. I stedet for å være gjennomsnittlig på dem alle og mester på ingen, lær ett signal om gangen og perfekt det. Dette vil gi deg en mye bedre fordel enn de fleste handelsfolk. Det samme gjelder for handel i ulike tidsrammer. Begynn med lengre tidsrammer som daglig og eneste handel på den. Inntil du har mestret det ene oppsettet på den daglige tidsrammen, må du ikke skanne ned på nedre tidsrammer bare for å skrive inn søppeloppsett. Inntil du har fullført handel på den daglige tidsrammen, har du ikke noe håp om handel på de mindre tidsrammer. Handler mindre tidsrammer som den ene timen, vil bare koste deg penger til du vet hva du gjør. Miste indikatorene og bare se prisflytt mellom områder med tidligere høyder og tidligere nedturer. Å bruke disse nivåene som støtte og motstand er alt du trenger for å ta solide beslutninger når du handler valutaer. Vennligst aktiver JavaScript for å se kommentarene drevet av Disqus.

No comments:

Post a Comment